Monday 18 July 2011

..PeRsOaLaN..

akuu banyak sbnarnyee nk tanyee k0rang..

perlu kew aku mencari s0meb0dy untuk menggantikan tempat die..tp..aku da jnji dgan diri akuu...sampai bile2 aku akan tetap x kan crik 0rang laen slain  die...die banyak ubah akuu..drpd akuu cpat mara..smpai akuu terlebey sabar pulakk..

tp kann..skrang bile die da x dew..thap kesabaran akuu mcm da berkurangan..sbb die xdew kew...aku jdik macam nih..haishh...pening2..

may b..akuu eg0 kot..eg0 sngat2..kdang2 x nk mengalah..walaup0n die skrang jarang c0l..msg..ym..akuu taw...masing2 bz...s0..aku rase xpelah..aku x kisah...n...x semestinyee die perluu pkir pasal akuu s0rang...n0t fair tuh d0wh..hahahaahaaa..

s0..jalan penyelesaian skrang nih yang akuu nampak..msing2 perlu wat hal masing2..tp..??

No comments:

Post a Comment